Zespół trenerski ROZWÓJ – ProCoach Centrum Szkoleniowe – Budowanie zespołu w oparcie o komunikowanie się jezykiem korzyści i faktów oraz przeciwdziałanie wypalaniu zawodowemu w organizacji.

Cel biznesowy

Zwiększenie wiedzy i umiejętności w zakresie kompetencji miękkich oraz efektywnego funkcjonowania w miejscu pracy. Efektywna komunikacja i radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w środowisku pracy oraz zwiększanie motywacji jako skuteczny sposób walki z wypaleniem zawodowym.

Cel edukacyjny

Zdobywanie umiejętności pracy w zespole oraz efektywne komunikowanie się i wyrażanie potrzeb w oparciu o komunikaty typu „Ja”. Efektywny rozwój osobisty i zwiększenie kompetencji współpracy zespołowej. Zwiększenie umiejętności radzenia sobie z trudnymi klientami jako podstawy skutecznego budowania zaufania firmy. Poznanie objawów wypalenia zawodowego zespołu oraz umiejętność eliminowania go z organizacji.

Zdobędą Panstwo wiedzę z zakresu:

1. Moduł organizacyjno – integracyjny

− Zapoznanie uczestników z tematem szkolenia

− Omówienie zasad obowiązujących na szkoleniu

− Zapoznanie uczestników z trenerami

− Uświadomienie istotnej roli integracji jako podstawy do budowy dobrych relacji na szkoleniu

− Poznanie oczekiwań uczestników

− Wprowadzenie w tematykę szkolenia

2. „Budowanie efektywnego zespołu kluczem sukcesu firmy”

− znajomość podstawowych pojęć związanych z zespołem oraz etapami tworzenia się grupy i efektywnego funkcjonowania jej w miejscu pracy

− umiejętność efektywnej współpracy w zespole skierowanej na osiągnięcie konkretnych rezultatów

− umiejętność precyzyjnego wyznaczania celów grupowych i indywidualnych

− zdolność planowania realizacji celów zespołowych

− świadomość ważności pracy zespołowej i współpracy między uczestnikami

3. „Efektywna komunikacja w oparciu o język korzyści i faktów”

− poznanie i zdefiniowanie pojęcia komunikacji

− uświadomienie sobie ważności roli komunikacji w funkcjonowaniu i utrzymywaniu dobrych relacji w firmie

− umiejętność formułowania komunikatów w oparciu o język korzyści i faktów

− zdobycie umiejętności udzielania informacji zwrotnej

− doskonalenie umiejętności i zachowań komunikacyjnych

4. „Wypalenie zawodowe zespołu i sposoby eliminowania go”

− poznanie zagrożeń i przyczyn związanych z wypaleniem zawodowym

− analiza indywidualnych predyspozycji do wypalenia zawodowego na podstawie kwestionariusza psychologicznego

− umiejętność przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu w oparciu o poznane metody

− uświadomienie sobie istotnej roli równowagi życiowej, która jest podstawą przeciwdziałania wypaleniu

− uświadomienie istotnej roli motywacji własnej i zespołowej jako skutecznej ochrony przed wypaleniem

Osoby prowadzące usługę

Anastazja Zawiślak

Obszar specjalizacji: Psychologia biznesu i przedsiębiorczości.

Moduł: zarządzanie i organizacja pracy

 

Patrycja Wośko

Obszar specjalizacji: Psychologia biznesu i przedsiębiorczości.

Moduł: zarządzanie i organizacja pracy

 

Dominika Maciołek

Obszar specjalizacji:

Specjalizuje się w realizacji projektów związanych

z wspieraniem biznesu w obszarze doskonalenia

jakości obsługi klienta oraz sprzedaży.

Szczególną specjalizacją jest zarządzanie

działem sprzedaży oraz budowanie zespołów

sprzedażowych. Trenerka jest kilkunastoletnim

praktykiem sprzedaży i obsługi klienta, dzięki

czemu łączy wiedzę merytoryczną z bogatym

doświadczeniem zawodowym.

Moduł: Jak radzić sobie z trudnym klientem?

 

Lokalizacja usługi

Adres:

Korfantego 2/528

40-004 Katowice, woj. śląskie

Szczegóły miejsca realizacji usługi:

V piętro

Warunki logistyczne:

Klimatyzacja, Udogodnienia dla osób z niepełnosprawnościami, Wi-fi

Oferta znajduję się pod tym linkiem

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/view?id=135837&preview=1

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *