Zespół trenerski ROZWÓJ – ProCoach Centrum Szkoleniowe – Jak radzić sobie z trudnym klientem oraz efektywnie zarządzać czasem pracy.

Cel biznesowy

Zwiększenie wiedzy i umiejętności w zakresie kompetencji miękkich oraz efektywnego funkcjonowania w miejscu pracy.

Cel edukacyjny

Efektywny rozwój osobisty i zwiększenie kompetencji współpracy zespołowej. Zwiększenie umiejętności radzenia sobie z trudnymi klientami jako podstawy skutecznego budowania zaufania firmy. Rozwój kompetencji w zakresie efektywnego zarządzania czasem oraz organizacji pracy.

Zdobędą Panstwo wiedzę z zakresu:

1. Moduł organizacyjno – integracyjny

− Zapoznanie uczestników z tematem szkolenia

− Omówienie zasad obowiązujących na szkoleniu

− Zapoznanie uczestników z trenerami

− Uświadomienie istotnej roli integracji jako podstawy do budowy dobrych

relacji na szkoleniu

− Poznanie oczekiwań uczestników

− Wprowadzenie w tematykę szkolenia

2. „Role grupowe i praca w grupie”

− poznanie występujących różnic między zespołem a grupą

− znajomość etapów tworzenia się grupy

− identyfikacja przez uczestników przyjmowanych ról grupowych oraz

uświadomienie ich znaczenia na kształtowanie się efektywnej współpracy

zespołowej

− zwiększenie umiejętności pracy grupowej

− uświadomienie istotnej roli współpracy grupowej na efektywniejsze

wykonywanie indywidualnych obowiązków zawodowych

3. „Efektywne zarządzanie czasem” – style zarządzania czasem,

autoanaliza

− autoanaliza własnego stylu zarządzania czasem w pracy

− poznanie metod organizacji czasu i pracy w oparciu o analizę SWOT,

matryce Eisenhawera i inne

− umiejętność praktycznego wykorzystania poznanych metod zarządzania

czasem w miejscu pracy,

− świadomość mnogości czynników wpływających na motywację do pracy

− podnoszenie kompetencji w zakresie organizacji czasu

4. „Jak radzić sobie z trudnym klientem ?”

− poznanie sposobów radzenia sobie z trudnym klientem

− zdobycie wiedzy o poprawnej i efektywnej komunikacji z klientem

− umiejętność radzenia sobie z emocjami w sytuacjach konfliktowych

− umiejętność wykorzystywania asertywnych metod radzenia sobie

− uświadomienie uczestnikom istotnej roli komunikacji z trudnymi

klientami

Osoby prowadzące usługę

Anastazja Zawiślak

Obszar specjalizacji: Psychologia biznesu i przedsiębiorczości.

Moduł: zarządzanie i organizacja pracy

 

Patrycja Wośko

Obszar specjalizacji: Psychologia biznesu i przedsiębiorczości.

Moduł: zarządzanie i organizacja pracy

 

Dominika Maciołek

Obszar specjalizacji:

Specjalizuje się w realizacji projektów związanych

z wspieraniem biznesu w obszarze doskonalenia

jakości obsługi klienta oraz sprzedaży.

Szczególną specjalizacją jest zarządzanie

działem sprzedaży oraz budowanie zespołów

sprzedażowych. Trenerka jest kilkunastoletnim

praktykiem sprzedaży i obsługi klienta, dzięki

czemu łączy wiedzę merytoryczną z bogatym

doświadczeniem zawodowym.

Moduł: Jak radzić sobie z trudnym klientem?

 

Lokalizacja usługi

Adres:

Korfantego 2/528

40-004 Katowice, woj. śląskie

Szczegóły miejsca realizacji usługi:

V piętro

Warunki logistyczne:

Klimatyzacja, Udogodnienia dla osób z niepełnosprawnościami, Wi-fi

Oferta znajduję się pod tym linkiem

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/view?id=135831&preview=1

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *